torsdag 22. juli 2010

Could I just be you tonight?

Mennesker er spennende. Jeg synes noe av det som er mest spennende med å gå ut på byen, bli med på fest hvor du ikke kjenner alle eller bare det å være ute blant folk er å se på mennesketyper. Mennesker av forskjellige slag, med forskjellige meninger og vaner. Det kan være mennesker man ser opp til, mennesker man føler man ikke blir kjent med, eller folk man føler man har kjent i evigheter selv om man har møtt dem for kun noen uker siden.

De menneskene som jeg oftest blir sittende å snakke med en stund er folk som er spennende, som er annerledes enn meg. De som utfordrer meg og som gjerne tar en diskusjon. De som facinerer meg, og som er ukompliserte, men samtidig litt mystiske. De som er positive og som har et ukomplisert syn på livet, og som ikke snakker om alle de "vanlige" tingene. Det er slike mennesker som jeg ser opp til, og kanskje til og med har lyst til å bli mer lik.

"You're laughing out loud
at just the thought of being alive
and I was wondering...
.. could I just be you tonight?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar