tirsdag 23. mars 2010

Oh Joy!

Glede, oppspilthet, litt sommerfugler, ja, til og med lykke! Jeg sitter her med to billetter til Hovefestivalen i hånda, og jeg smiler fra øre til øre! Ikke nødvendigvis fordi jeg er så Sinnsykt gira på grunn av festivalen, men nå har jeg bestemt hva jeg skal starte sommerferien i år med. Og det er så deilig. Det er så utrolig deilig å gå våren og sommeren i møte. I tillegg gå den i møte med et par billetter til festival gjør at det blir mer virkelig, og det virker kanksje ennå nærmere. Ja, det gjør det ihvertfall for meg. For jeg gleder meg!

Muse, Navigators, Them Crooked Vultures, Biffy Clyro and many more - here I come!

1 kommentar:

  1. Heldiiig! Jeg skulle SÅ gjerne vært der, men for meg blir sommeren vanskelig å planlegge i år :( Men at sommeren nærmer seg er helt sikkert - når påsken er over er vi godt uti april og (for meg) begynner da eksamenspresset. Mai er full av fridager og vips! Der var sommeren :D

    SvarSlett