tirsdag 16. november 2010

Nye løfter

Av Amerikanske sangere har Chris Cornell klart å komme på 1.plass hos meg i mange år. Jeg tror ikke jeg plukket ham opp før i hans Audioslave-dager, og det var vel kanskje da James Bond låta "You know my name" kom at han ble allemannseie, og det var flere her i Norge også som kjente igjen navnet mitt. Nå  har jeg blitt oppmerksom på et album som Slash, den tidligere gitaristen i Guns'n roses, har gitt ut sammen med mange andre artister. Og denne sangen vil være på min liste i lang tid fremover. Digger gitarriffene og den silkemyke, men rocke-hese stemmen til Cornell! Enjoy!


Promise me
You won’t let them put out your fire
Put out your fire
Promise me

Now sometimes the world tries to slap you
And it seems to love watching you fall
I wont lie to you, it's gonna happen
You got to pick yourself up and move on

Promise me
You won’t let them put out your fire!

1 kommentar:

  1. Denne er derimot ren pleasure! Skikkelig diggbar! Tror aldri jeg vil gå lei stemmen til Chris Cornell.

    SvarSlett