søndag 14. november 2010

Just the way you are

Jeg hører mye på musikk. Jeg vil faktisk tørre påstå at om jeg fikk ultimatet "bli blind eller døv", hadde jeg valgt blind, selv om det er enormt mye enklere å klare seg på egenhånd som døv, enn som blind. Jeg tror ikke jeg hadde klart et liv uten lyder og musikk. Jeg tar meg selv ofte i tenke "Oj, den sangen må jeg blogge om" og det er sjelden jeg kommer så langt at jeg faktisk får gjort det. Men jeg skjønner nå at jeg egentlig har laget med en "musikkblogg", og ikke en "hundeblogg", som var det opprinnelige planen da jeg fikk meg hund, og blogg.

Men siden det nå har blitt en musikkblogg, så er jeg jo nesten nødt til å poste sangtekster og youtube clips, så here goes..

Jeg har er nemlig litt flau over denne, den er ikke typisk på Hamas spillelister, så det blir ikke mange top20 sanger fremover, men jeg synes denne er nydelig, akkurat passe klissete og har litt tenåring-snert. Jeg har tatt meg den frihet å skrive om teksten litt, men ideen er jo den samme. Artisten har en herlig stemme, og det er vel nettopp derfor sangen har entret min liste.  Enjoy if you can.. ;)




Oh his eyes, his eyes
Make the stars look like they're not shining
His hair, his hair
Falls perfectly without him tryin'

He's so beautiful
And I tell him every day
Yeah I know, I know
When I compliment him
He wont believe me

And its so, its so
Sad to think he don't see what I see
But every time he asks me "do I look okay?"
I say

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause boyu're amazing
Just the way you are

1 kommentar: