torsdag 4. juni 2009

Kort på morgenkvisten..

Da er det tid for at Bono, Bajaz, mamma og jeg drar til Sølen. Det ligger like ved Engerdal hvor vi har hytte. Vi skal på sporkurs i regi av Kooikerklubben. Det blir veldig spennende, for jeg har ikke gjort noe sånn før i det heletatt. Så kanskje jeg blir bitt av basillen? Hvem vet? Men vi reiser ihvertfall avgårde idag, jeg og mamma skal bo på hytta, og så kjøre opp til Sølen hver dag. Har med to kameraer, så det blir nok litt bilder.

På vei opp skal jeg innom og hilse på de søte elevene mine på Karlsrud som jeg ikke har sett siden februar, så det gleder jeg meg også veldig til. De er jo liksom mine første elever, så jeg er jo veldig glad i den klassen.

Hei så lenge!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å høre om kurset. Vi har såå lyst til å begynne med blodspor. Virker så moro. :D Du får ta med deg kunnskapen hjem, så kanskje du kan ha et lite innføringskurs med oss i sommer ;)

    SvarSlett
  2. Mamma og pappa kjøper huset til mormor, og jeg kommer til å bo der aleine neste år. Deilig. Ypperlige valpemuligheter med vaskerom (uten dusj, men..) med dør rett ut i bakhagen, og ellers stor boltreplass. Også gode overnattingsmuligheter ;)

    SvarSlett